Utilitats

XANDALLS:

A les últimes reunions d'AMPA es va decidir que el xandall de l'escola no era necessari. I es va acordar que un pantaló vermell i una samarreta blanca podrien donar la mateixa utilitat. Igualment les famílies interessades poden adreçar-se a la botiga on venen l'uniforme amb el logo de l'escola i adquirir-ho.

Podeu adreçar-vos a la botiga Tresdedeu de Terrassa:

c/Portal Nou 12-14

SERVEI DE MENJADOR:

L’escola ofereix el servei de menjador de les 12:30h fins a les 15:00h. Es fan dos torns per poder acollir als alumnes d’infantil i als de primària. Un equip de monitors s’encarrega de la vigilància i bona marxa del servei sota la supervisió d’una coordinadora.
Es fa un seguiment directe del funcionament del menjador des del centre per part d’una comissió de menjador formada per representants de l’empresa, dels pares, dels mestres i de l’equip directiu.
El preu varia en funció de si és un menú esporàdic o fix.
www.serhseduca.com/

Menu de Setembre 2016: