Socialització de llibres

Des d'aquesta comissió és gestiona la compra, el manteniment i el repartiment de tot el que conforma el “lot de llibres”. A més d'encarregar-se de calcular i cobrar les quotes als pares.

De p3 a 2on tot el material és fungible, és a dir, que no es pot reutilitzar ja que està format per llibres o fitxes en les que els nens han d’escriure, dibuixar, retallar…

És a partir de 3er on realment es socialitzen els llibres (és on es nota un estalvi per a les nostres butxaques)  però volem facilitar l’adquisició dels llibres a tots els pares, de manera que els puguin adquirir en un sol desplaçament.

L’objectiu de la reutilització dels llibres no és només econòmic, que ja és un motiu prou important, també volem transmetre als nostres fills el valor de la conservació i cura del material de l’escola (tant didàctic com lúdic), i està al nostre ànim que vosaltres, com a pares, participeu d’aquest projecte. Si ho aprenen a l’escola ho faran a casa, si ho aprenen a casa ho faran a l’escola.

Moltes gràcies per formar-ne part.

El termini de pagament comença a finals de març fins a finals de maig.

La quota de soci de l’AMPA està inclosa al preu dels llibres (15€ per nen/a).

L’ingrés es farà individual, un per nen.

Que porta el lot de llibres del nostre fill?

·       P3, p4 i p5.

Són carpetes de fitxes que es treballen a classe. Segons el curs les assignatures estaran més definides.
A p5 s’inclou una carpeta de cartró dur amb gomes, que han de conservar.

·     1er i 2on.

Llibres de treball de: llengua, matemàtiques, anglès i música.
10 fulls DIN A4 de dibuix marca GUARRO o similar.
A 2on s’inclou una agenda escolar.

·  3er.

Llibres de text de llengua castellana, llengua catalana, matemàtiques, medi, anglès i música. Tot reutilitzat.
Quadernets d’activitats de matemàtiques i anglès. Fungibles.
Diccionari escolar (estarà a l’aula i l’utilitzaran fins a 6é).
4 blocs d’espiral quadret 5x5m de 50 fulls i tapes dures.

·     4rt.

Quadernets d’activitats de matemàtiques i anglès. Fungibles.
Diccionari escolar (estarà a l’aula i l’utilitzaran fins a 6é).
4 blocs d’espiral quadret 5x5m de 50 fulls i tapes dures. S’entregaran quan hagin esgotat els de 3er.
Agenda escolar.
Flauta dolça HONNER “MELODY” BLOCKFLOTE (d’us exclusiu de l’alumne/a).

·      5é.

Quadernet d’activitats de matemàtiques. Fungible.
Diccionari pocket català/anglès (estarà a l’aula i l’utilitzaran fins a 6é).
2 llibretes foli 1 ratlla sense espiral.
2 llibretes quadret 4x4m sense espiral.

·      6é.

Quadernet d’activitats de matemàtiques. Fungible.
Diccionari pocket català/anglès (estarà a l’aula).
2 llibretes foli 1 ratlla sense espiral.
2 llibretes quadret 4x4m sense espiral.

Membres: Paqui Rodríguez, Raquel Fernández