Benvinguts

L’AMPA de l'escola Abat Marcet és una associació de mares i pares que dediquen el seu temps i el seu esforç a millorar l’àmbit educatiu dels seus fills i filles.

Com a associació tenim un paper no lucratiu en la gestió de les quotes dels nostres socis, les quals estan destinades tant a millorar les instal·lacions del nostre centre com a afavorir la comunicació i participació dels pares i mares organitzant  xerrades, tallers, festes, etc…

En aquesta web podràs trobar informació de la nostra associació, podràs conèixer les activitats que realitzem, les comissions que actualment estan en funcionament, buscar recirsos per realitzar activitats amb la teva família, reflexionar sobre el món de l'educació i sobre l'aportació que els pares i mares podem fer per ajudar els nostres fills a fer-se grans i feliços, contactar amb nosaltres i moltes coses més!

Gràcies per visitar-nos.