AMPA ESCOLA ABAT MARCET

Informació i comunicació

La seva funció principal és la d’elaborar i mantenir un espai web que reculli les característiques i les activitats que realitza l’AMPA de l'escola Abat Marcet. Vol ser un punt de trobada i de referència per a tothom que vulgui conèixer tot el que s’està fent i es farà des de l’AMPA.
Finestra oberta a l'exterior perquè la gent s'animi a participar amb l'escola des de tots els àmbits, o simplement pot ser un recurs per mantenir-se informat.
Aquesta comissió també participa conjuntament amb l'elaboració de la Revista de l'escola, que s'edita dos vegades durant curs escolar.

La comissió queda oberta a qualsevol proposta de millora, per tal d'aconseguir un funcionament òptim de la web.

Coordinadora de la Comissió d'informació i comunicació: Laura Enguix Martínez
Gina Paul Galceran

Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?