Comissions

Les comissions de l'AMPA estan formades per pares i mares d'alumnes de l'escola. Actualment estan en funcionament les següents:

Comissió d’Informació i comunicació:  Gestiona la pàgina web de l'AMPA i tota la seva informació. També prepara la revista anual, que recull la vida de l'associació i aporta escrits de reflexió sobre l'educació.

Comissió de Festes i Cultura:
vetlla per la dimensió festiva de l'associació, especialment a través de l'organització de les festes com la Castanyada, la visita del Patge Reial, el Carnestoltes, Sant Jordi i la festa de final de curs.

Comissió d’Extraescolars:
organitzen l'acollida matinal i les activitats extraescolars.

Comissió Bàsquet: organitza únicament aquesta activitat extraescolar. Actualment coordinant els 2 equips de l'escola que participen a la lliga escolar del Consell Esportiu.

Comissió de Socialització:
revisa i prepara tot el material per a cada curs, sociabilitzant els llibres.

Comissió de Menjador: realitza el seguiment del funcionament del menjador escolar i és el contacte natural de l'AMPA amb l'empresa de càtering respecte els menús i el monitoratge.

Comissió escola de mares i pares: iniciativa que sorgeix per donar suport a les famílies en l'educació dels seus fills. És un espai d'informació i formació, a través de l'organització de xerrades, tallers, moduls formatius, etc...