AMPA ESCOLA ABAT MARCET

Bàsquet

Bàsquet  AMPA  ESCOLA  ABAT  MARCET  2014/2015

El bàsquet a la nostra escola, com a activitat extraescolar, és gestionat des de fa 4 anys per l’AMPA sense la vinculació de cap altra empresa externa.

Els pares que ho administrem ho fem de bon grat sense ànim de lucre i pensant en la felicitat dels nostre infants, als que els agrada molt aquest esport.

Agraïm per aixó la col.laboració de la  direcció de l'escola i l’ aula d’ educació física, sense la qual no es podria fer aquesta activitat.

Com a qualsevol altra extraescolar, és indispensable que l'infant sigui soci de l’ AMPA.

Els infants poden començar a fer l’ activitat des del curs de 2on fins al de 6è, i els horaris d’entrenament són dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 16:30h a 18:00h.

L’ activitat es fa a les instal.lacions de la nostra escola.

Cada any competim a la lliga d’escoles que fa El Consell Esportiu de Terrassa.

Dir–vos que la nostra escola té molta història dins d'aquest esport, només cal fer una ullada al passadís de 1er podreu veure un munt de trofeus guanyats, que daten de fa més de 20 anys. Molts dels pares que avui porten els seus fills a l'escola van ser els protagonistes d’aquests premis!

L’important per nosaltres és que mitjançant la pràctica de l’esport preferit dels nostres fills, fem que a més a més coneguin l'unitat dins d’ un grup social i l’amistat que poc a poc es va creant.

Animeu-vos i veniu a practicar el bàsquet amb nosaltres!.

Coordinador Aula Educació Física : Jose Romero

Coordinadora AMPA: Montse Carretero i Víctor

Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?
Registrarse gratis