AMPA ESCOLA ABAT MARCET

www.terrassa.cat/dia-internacional-de-les-dones

[Cicle Poesia infantil] El petó de Lili Marleen

logo_candela_250x128.jpg C/ Montserrat 136, Terrassa

El dissabte 28 de febrer a les 18:30h dins del cicle de Poesia al Candelaus convidem a la presentació de "El petó de Lili Marleen" amb el Pep Molist.

Dins de l'activitat, us llancem dues propostes: d'una banda, la lectura del conte de la mà de Pep Molist. Escoltarem com en Pere descobreix un dels secrets millor guardats del senyor Salom: la fotografia. Cada fotografia seva és definida amb una poesia....I d'altra banda, un taller d'elaboració de rodolins amb fotografies de moments feliços del fotògraf francès Jacques Henri Lartigue. Tarda de contes, rodolins i fotografia...diversió assegurada!

Públic recomanat: nens i nenes de 6 a 10 anys

Preu: TAQUILLA INVERSA

TALLER D'AUTOESTIMA Biblioteca Central - GRATUÏT

• Clarificar l’autoestima
  • Adonar-se dels tres estils comunicatius
  • Conscienciar-se de la necessitat de sentir-se bé per ser una persona assertiva
  • Posar en pràctica activitats per sentir-nos millor

Descripció

En tota relació i comunicació entre les persones, hi ha situacions de diferència i de no estar d’acord.  El tret diferencial és una riquesa de la humanitat, però quan ens hi trobem, no sempre reaccionem de la millor manera. Partir de nosaltres mateixos/es, amb la consciència de com estem i sentim, ens facilitarà o no la manera de relacionar-nos amb les altres persones positivament o negativa.

Dies: dimecres  21/01/2015

Hora: 18:30h

Lloc: Biblioteca Central de Terrassa. Passatge de les Lletres, 1

GRATUÏT

ARRIBA EL 2n CICLE D TEATRE INFANTIL I CONTES A L'ATENEU CANDELA

D'octubre a desembre podrem gaudir d’una programació familiar amb propostes atrevides de contes, màgia, clown, titelles i molt més a l’Ateneu Candela de Terrassa.
La programació, gestionada per Kaòtik Teatre i la llibreria Synusia, pretén oferir teatre de qualitat a preu just: la taquilla inversa és el mètode de finançament d’aquesta temporada familiar.

DIA: 1 de Juny   TORNEIG DE BÀSQUET a l'escola

Activitat organitzada per Comissió Bàsquet.

DIA: 8 de Maig  HORA: 18:30h  LLOC: Biblioteca D6

CONFERÈNCIA-XERRADA: LLEGIR I ESCRIURE: UN APRENENTATGE A COMPARTIR ENTRE PARES I FILLS

Us convidem a una xerrada que pensem pot ser del vostre interès, a càrrec de Marta Lindes, del centre terapèutic, rehabilitador i educatiu L'Encaix.

Recordeu que  no cal inscripció prèvia i que podeu venir acompanyats de qualsevol persona que tingui interès en el tema.

Activitat organitzada per la xarxa de biblioteques de Terrassa. Ajuntament de Terrassa.

DIA: 29 Abril    HORA: 17h      LLOC: Escola Abat Marcet

CONFERÈNCIA-XERRADA: OMPLIM EL REBOST

La nostra escola s'ha afegit a la campanya de recollida d'aliments que organitza “El Rebost” aquest mes al districte. És important que tota la comunitat educativa participi d'aquesta activitat solidària. Desde l'AMPA, us volem convidar a assistir a la xerrada que ens farà El Rebost, entitat que aglutina el treball dels diferents recursos de distribució d'aliments de la ciutat donant resposta a més de 6.000 persones al mes.

Recordeu que a l'escola es posaran dos contenidors per la recollida d'aliments (al vestíbul i a secretaria) i estaràn del dia 22 al 30d'abril.

No deixis cap plat sense omplir!

Activitat organitzada per Comissió Escola de mares i pares.

Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?